Promocja firmowej strony www
Założenie strony internetowej to nie wszystko – warto również pomyśleć o jej skutecznej promocji, ponieważ bez niej klienci nie będą na nią napływali i nie będą korzystali z prezentowanej oferty.
Reklama strony w internecie wcale nie musi być przy tym wyjątkowo kosztowna, ponieważ agencje marketingu internetowego mają obecnie do zaoferowania swoim klientom bardzo dużo różnych metod promocji. Co zatem będzie optymalnym rozwiązaniem?
- reklama w wyszukiwarce – na początek idealne jest SEO, które łączyć może w sobie niskie ceny i skuteczność. To najbardziej popularna metoda reklamy, która sprawdza się także w przypadku małych firm, zapewniając ich stronom większy ruch i lepsze zyski. Do tej kategorii zalicza się także reklama linków sponsorowanych AdWords, niemniej pod kątem efektów jest mniej perspektywiczna i zdecydowanie droższa
- banery, butony i innego rodzaju reklama graficzna – ma coraz niższą efektywność, ale warto o niej pomyśleć, gdy chce się szerzej promować stronę, może bazować na wymianie linków
- e-mail marketing – zamówione informacje przesyłane na pocztę elektroniczną, gdy są spersonalizowane, dają świetne rezultaty
- współpraca, marketing partnerski – konieczne jest znalezienie idealnej metody, ponieważ nie każda daje oczekiwane rezultaty
- tworzenie społeczności – social media są doskonałą podporą każdej firmy, wspomagają bezpośrednią komunikację, budują lojalne grono klientów
Dla większości małych firm, które dopiero uruchomiły swoje firmowe strony internetowe, najlepszym wyjściem okazuje się pozycjonowanie strony w organicznych wynikach Google. Istnieje wiele specjalistycznych agencji seo oferujących usługi pozycjonowania stron firmowych w wyszukiwarce Google – zarówno w polskiej wersji Google, jak i wersjach zagranicznych. Trzeba zatem zrobić solidne rozeznanie rynku, aby wybrać najlepszą agencję SEO dla siebie.