Firmowa strona www

Strona internetowa dla firmy

Jaka strona dla małej firmy?

firmowa strona internetowaJuż w momencie zakładania własnej działalności gospodarczej warto pomyśleć o jednoczesnym otwarciu strony internetowej. Wizytówka naszej firmy w sieci to najlepszy sposób na to, aby przyciągnąć do niej nowych klientów. Teraz coraz częściej wykorzystujemy internet po to, aby poszukiwać w nim informacji o usługach, produktach czy firmach. Jako przedsiębiorca zdajesz sobie z pewnością sprawę z tego, że warto to wykorzystać, a dodatkowo to rozwiązanie wcale nie wiąże się z wysokimi kosztami. Zatem jaką stronę internetową wybrać?

Strona www z szablonu czy strona projektowana na zamówienie?

Klienci chcący zlecić przygotowanie strony internetowej mają nie tylko do dyspozycji wiele firm, które mogą je zaoferować, ale dodatkowo także dwa warianty stron, które dostępne. To strony z szablonu oraz strony projektowane na zamówienie – które będą lepsze?

Strony www z szablonu lub kreatora są korzystnym wyborem wtedy, gdy liczy się niska cena. Oferta polega na wybraniu interesującego, dopasowanego do branży wzoru strony, który następnie może być uzupełniony treścią. Minusem jest brak możliwości personalizacji szablonu, ale ich szeroka paleta powoduje, że zwykle dobranie czegoś ciekawego nie jest problemem.

Natomiast strony projektowane przez profesjonalnych grafików to znacznie wyższe opłaty – trzeba liczyć się z wydatkiem kilku tysięcy złotych, ale otrzymuje się całkowicie dopasowaną do swoich potrzeb stronę.

Warto też zapoznać się z innowacyjną usługą jaką jest tzw. dzierżawa strony firmowej (przykład firmy oferującej tę usługę: http://apiri.pl).

Jest to z pewnością najwygodniejszy, szybki i tani sposób na firmową stronę internetową z pełną jej obsługą, a dodatkowo otrzymać można jeszcze usługi promowania strony internetowej w sieci – np. pozycjonowanie od 19 zł miesięcznie (źródło: http://apiri.pl)

Etapy tworzenia strony internetowej:

  • analiza potrzeb klienta, wskazanie grupy docelowej, zawartości strony
  • wybór domeny i usług hostingowych
  • projektowanie grafiki lub wybór szablonu
  • kodowanie strony i umieszczenie na niej treści, zdjęć i innych elementów
  • weryfikacja, testowanie i uruchomienie serwisu
  • bieżąca obsługa strony, reklama, pozycjonowanie

Własna firmowa strona internetowa jest bardzo istotnym narzędziem promocji naszej firmy, natomiast należy pamiętać, że samo posiadanie takiej strony w sieci nie przysporzy nam rzeszy klientów, należy dodatkowo zadbać o promocję naszej strony!