Negatywne opinie o firmie

Depozycjonowanie – sposób na niepochlebne opinie w sieci

W internecie pojawiły się negatywne opinie na temat twojej firmy? Zamieszczają je nie tylko niezadowoleni klienci, ale również konkurencja. W wielu przypadkach można prostować takie opinie lub wnioskować o ich usunięcie, ale nieraz okazuje się, że nie jest to możliwe. W takim przypadku firma może zastosować depozycjonowanie.

Jakie efekty daje depozycjonowanie?

depozycjonowanie negatywnych opiniiGłównym celem prowadzenia depozycjonowania jest zmniejszenie widoczności stron internetowych, które zawierają informacje negatywne, niepochlebne, także nieaktualne na temat firmy, jej produktów czy usług.

Dzięki umiejętnie dobranym działaniom można obniżyć pozycję wyświetlania się strony z takiego rodzaju danymi, chociaż nie jest to tak łatwe jak w przypadku pozycjonowania, co powoduje, że depozycjonowanie kosztuje również więcej. Wysokie ceny nie odstraszają jednak klientów agencji specjalizujących się w takich zadaniach. Często cena negatywnych opinii jest znacznie większa od inwestycji w ich depozycjonowanie.

Metody prowadzenia depozycjonowania

Do depozycjonowania wykorzystuje się szereg różnorodnych działań, które bazują na SEO, ale nie tylko. Mogą być one prowadzone zarówno zgodnie z przepisami wyszukiwarki Google, jak i jako nieetyczne i nielegalne. Zalicza się do nich tworzenie duplikatów strony, pozycjonowanie innych stron na podobne frazy, rozpowszechnianie tekstów PR czy nawet ataki DDoS.

Gdy planujesz skorzystać z depozycjonowania, wybierz taką agencję, która ma w tym doświadczenie, aby mogła ona zagwarantować najlepsze efekty i w efekcie skutecznie wpłynęła na wizerunek twojej firmy. My osobiście korzystamy z usług zaprzyjaźnionej firmy depozycjonującej z Katowic, którą możemy z czystym sumieniem polecić, a jej ofertę można sprawdzić pod adresem: www.depozycjonowanie.com.pl.